S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.
 

Quatro - jednoduchý nákup na splátky

 

KONTAKTY

SportVT
Kpt.Nálepku č.23
09303 Vranov nad Topľou
tel: +421 908 847 220
info@sportvt.sk

TOVAR V AKCII

naša cena 59,99 EUR
naša cena 699,00 EUR
naša cena 304,00 EUR

NAJPREDÁVANEJŠÍ

naša cena 52,50 EUR
naša cena 251,20 EUR

Ak nájdete lacnejšiu

ponuku, kontaktujte

nás a cenu sa Vám

pokúsime upraviť.

info@sportvt.sk

 


» OBCHODNÉ PODMIENKY
Obchodné podmienky

1. Základné pojmy

1.1 Prevádzkovateľom internetového obchodu SportVT.sk je firma:

Pavol Kočiš
Kpt.Nálepku č.23/26
093 03 Vranov nad Topľou
Slovenská republika
IČO: 43 386 008
DIČ: 1077187837
č.OŽP-R/2006/03344-2/CR1
č.živnostenského registra 790-9769
Kontaktný e-mail: info@sportvt.sk

Reklamácie:info@sportvt.sk

(ďalej len prevádzkovateľ)

 

1.2 Objednávateľ je osoba (spoločnosť), ktorá si vybrala a zaplatila za služby alebo tovar na stránkach www.SportVT.sk. Objednávateľ musí v objednávke, resp. pri registrácii presne a pravdivo uviesť adresu doručenia, prípadne iné kontaktné údaje. Objednávka je príkazom pre prevádzkovateľa na realizáciu objednaného, zaplateného tovaru od objednávateľa. Všetky objednávky podané prostredníctvom e-shopu : SportVT.sk sú záväzné.

1.3 Podmienkou uskutočnenia objednávok nie je vaša registrácia do systému.

1.4 Objednávky uskutočníte tak, že si prostredníctvom nákupného košíka vyberiete tovar, následne prejdete k pokladni, kde si zadáte spôsob doručenia a spôsob platby a odošlete objednávku. Po odoslaní objednávky obdržíte kópiu objednávky e-mailom a následne Vám bude potvrdené či Vami vybraný tovar je dostupný a to buď telefonicky alebo elektronickom poštou. V prípade, že tovar nie je momentálne na sklade, budete o tejto skutočnosti bezodkladne informovaný elektronickou poštou, prípadne telefonicky.

1.5 Objednávku možno stornovať do 24 hodín od objednania, a to prostredníctvom elektronickej pošty alebo telefonicky. Takúto storno objednávku považujeme za zrušenú. Pri zrušení objednávky je potrebné uviesť Vaše meno, e-mail a popis objednaného tovaru. V prípade zrušenia objednávky neúčtujeme žiadne penále ani iné poplatky súvisiace so stornom objednávky. V prípade, že objednávateľ už zaplatil časť alebo celú kúpnu cenu, bude mu táto čiastka bez zbytočného odkladu – najneskôr však do 15 dní od odstúpenia od zmluvy, vrátená bezhotovostným prevodom na ním určený účet, pokiaľ sa s prevádzkovateľom nedohodne inak.

1.6 Prevádzkovateľ má právo zrušiť objednávku, ak z dôvodu vypredania zásob alebo nedostupnosti tovaru ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať nie je schopný dodať tovar kupujúcemu v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode, pokiaľ sa s objednávateľom nedohodne na náhradnom plnení. O stornovaní objednávky bude objednávateľ informovaný telefonicky alebo e-mailom a v prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti mu budú finančné prostriedky vrátené do 15 dní na ním určený účet, pokiaľ sa s prevádzkovateľom nedohodne inak.

1.7 Všetky akcie a zľavy platia do vypredania zásob, pokiaľ pri konkrétnom výrobku nie je uvedené inak.

2 Dodanie tovaru

2.1 Prevádzkovateľ sa zaväzuje dodať správny druh a množstvo tovaru, tak ako bolo uvedené v čase objednávky, na základe objednávky objednávateľa za dohodnutú cenu. Ku každej objednávke bude priložená faktúra , návod ako aj ostatné dokumenty k tovaru alebo službe od výrobcu, prípadne záručný list. Ak si zákazník objedná väčšie množstvo tovarov budú mu doručené jednorázovo pričom ich dodacia lehota bude zodpovedať produktu s najdlhšou dodacou lehotou (príklad - ak si objednáte tri produkty, pričom ich dodacia lehota je 2, 4 a 7 dní, automaticky bude pre celú objednávku platiť najdlhšia dodacia lehota, teda 7 dní).

2.2 Pokiaľ je doručená zásielka poškodená, objednávateľ spíše pri preberaní tovaru reklamáciu s doručovateľom a bezodkladne o tejto skutočnosti informuje prevádzkovateľa. Následne pri riešení reklamácie je objednávateľ povinný poskytnúť maximálnu súčinnosť.

2.3 Objednávateľ sa zaväzuje prevziať si objednaný tovar a zaplatiť za objednaný tovar dojednanú cenu.

3 Poplatky za poštovné a balné

3.1 Tovar je Objednávateľovi dodaný prostredníctvom prepravných spoločností DHL Parcel Slovensko s.r.o. na území SR, kde tovar bude doručený do 2 pracovných dní od potvrdenia, že zásielka je pripravená k odoslaniu.

3.2 Pri objednávkach s hodnotou nad 100 € je doprava zadarmo. Pri objednávkach s hodnotou do 100 € účtujeme prepravné vo výške 6,00 €/DHL prípadne 3,80 €/Slovenská pošta - list a 4,80 €/Slovenská pošta - balík. Cena dobierky je 1 € .O odoslaní zásielky je objednávateľ vopred informovaný e-mailom.

3.3 Pre objednávateľov z Vranova nad Topľou a blízkeho okolia prepravné nebude účtované a tovar si bude možné osobne odobrať v Športových potrebách, Prešovská 442, Vranov nad Topľou / Čemerné .

3.4 Deň objednávky sa nezapočítava do termínu dodania až nasledujúci deň a pri objednávke prijatej cez víkend sa ráta ako prvý deň, prvý pracovný deň. Pokiaľ by sa dodacia lehota predĺžila, bude objednávateľ včas o termíne dodania informovaný e-mailom alebo telefonicky.

4 Výmena tovaru

4.1 Pokiaľ nie ste so zakúpeným tovarom spokojný, jednoducho nám ho do 14 pracovných dní od prevzatia zásielky zašlite späť na našu adresu. Tovar bude vymenený po vzájomnej dohode. Tovar musí byť dodaný neporušený, tak ako bol prevzatý od prevádzkovateľa a schopný ďalšieho predaja a to so všetkými listinami (ako je faktúra, doklad o prevzatí tovaru, záručný list a iné). Výmena sa vzťahuje na farbu, veľkosť alebo typ výrobku. Každý prípad sa budeme snažiť vybaviť k úplnej spokojnosti objednávateľa. Náklady na výmenu tovaru znáša objednávateľ.

5 Platobné podmienky

5.1 Za objednaný tovar cez SportVT.sk môže Objednávateľ zaplatiť prostredníctvom:

  • Dobierka - zaplatenie tovaru v hotovosti pri prevzatí zásielky
  • Bankový prevod - platba za objednaný tovar vopred prevodom na náš bankový účet :SK6402000000003007038953 / VUB a.s.
  • Na splátky / Quatro  podrobný popis TU.


5.2 Informácie poskytnuté prostredníctvom objednávkového formulára, slúžia výlučne pre potrebu poskytnutia konkrétnej služby a nebudú ďalej poskytované tretím osobám ani inak komerčne využívané.

6 Záručné podmienky / Reklamácie

6.1 Záručná doba je 24 mesiacov pokiaľ nie je pri konkrétnom tovare uvedené inak a začína plynúť dňom prevzatia tovaru objednávateľom. Doklad o prevzatí tovaru (zaplatení) si preto dôkladne uschovajte. 

Kupujúci je povinný reklamáciu uplatniť bezodkladne u predávajúceho, a to hneď po zistení závady.

Kupujúci ma právo uplatniť si u predávajúceho záruku len na tovar, ktoré zavinili predávajúci, dodávateľ alebo výrobca a vzťahuje sa naň záruka.

Právo na záruku zaniká v prípade, že:

  • k závade došlo mechanickým poškodením výrobku spôsobeným kupujúcim,
  • nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, spôsobom iným ako bol uvedený v návode na používanie,
  • používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzeného prostrediu tovaru,
  • zanedbaním starostlivosti a údržby o tovar, 
  • poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním, 
  • používaním tovaru v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením záručných podmienok.
  • zo záruky sú taktiež vyňaté chyby, ktoré vznikli pri živelnej pohrome.
  • záruka sa nevťahuje taktiež na bežné opotrebenie tovaru (alebo jeho časti) spôsobené používaním tovaru. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa reklamovať.


6.2 V prípade, že ste od nás obdržali tovar, ktorý je poškodený alebo nefunkčný, čo najskôr vyplňte reklamačný formulár, ktorý je zverejnený na stránke v rubrike Reklamácie.

 

Po obdržaní Vami vyplneného reklamačného formuláru Vám bude e-mailom potvrdené jeho prijatie prevádzkovateľom a zároveň budete vyzvaní na zaslanie reklamovaného tovaru na vlastné náklady na adresu:Pavol Kočiš - sportvt.sk , Kpt. Nálepku č 23/26, 093 03 Vranov nad Topľou.
Po doručení reklamovaného tovaru prevádzkovateľovi bude objednávateľ e-mailom o tejto skutočnosti bezodkladne informovaný. Prevádzkovateľ rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní a bez zbytočného odkladu vyrozumie o tom objednávateľa formou elektronickej pošty, pokiaľ sa spolu nedohodnú inak. Zároveň bude objednávateľovi doručený prostredníctvom e-mailu, resp. doporučenou poštou reklamačný protokol. Do lehoty 3 dní sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie vady. Vybavenie reklamácie však bez súhlasu objednávateľa nesmie trvať dlhšie ako 30 dní. Po uplynutí tejto lehoty na vybavenie reklamácie má objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.

  1. Tovar musí byť zaslaný kompletne, tak ako bol prevzatý od prevádzkovateľa.
  2. K reklamovanému tovaru musia byť priložené všetky listiny, ktoré objednávateľ s tovarom obdržal (faktúra, doklad o prevzatí tovaru, prípadne záručný list a iné).
  3. Reklamovaný tovar musí byť riadne vyčistený.

6.3 Práva objednávateľa vyplývajúce zo zodpovednosti za vady veci sa rozlišujú podľa toho o aké vady ide.

Ak ide o vadu odstrániteľnú, má objednávateľ právo:

  • na odstránenie vady bezplatne, včas a riadne
  • na výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady.

Prevádzkovateľ môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to objednávateľovi nespôsobí závažné ťažkosti.

Ak ide o vadu neodstrániteľnú, ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady má objednávateľ právo:

  • na výmenu veci
  • na odstúpenie od zmluvy /vrátenie peňazí/

Tie isté práva prislúchajú objednávateľovi, ak ide síce o odstrániteľné vady, avšak objednávateľ nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať

  • o opätovné vyskytnutie sa vady po oprave pôjde v prípade, keď sa rovnaká vada , aká bola v záručnej dobe najmenej 2-krát odstraňovaná, vyskytne opätovne
  • o väčší počet vád pôjde v prípade, keď vec má súčasne najmenej 3 odstrániteľné vady, pričom každá z týchto vád bráni v riadnom užívaní veci.

Ak ide o neodstrániteľné vady, pri ktorých možno vec užívať, alebo ak má vec predávaná za nižšiu cenu alebo použitá vec vadu, za ktorú prevádzkovateľ zodpovedá, ma objednávateľ právo:

  • na primeranú zľavu z ceny veci

6.4 Poskytnutá záruka sa nevzťahuje na chyby a poškodenia výrobku, ktoré vznikli nesprávnou manipuláciou, nesprávnym používaním alebo nesprávnym ošetrovaním výrobku.

6.5 Záručný servis zabezpečuje prevádzkovateľ internetového obchodu. Informácie o servisných miestach pre záručný a pozáručný servis Vám v prípade potreby poskytneme na požiadanie telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu. V prípade kúpy tovaru z oddelenia cyklistiky pri produktoch, ktoré si na základe výslovného odporučenia predajcu vyžadujú odbornú montáž v príslušných servisných centrách (príslušné servisné stredisko Vám bude určené podľa adresy doručenia na objednávke alebo podľa dohody o adrese servisu budete informovaný telefonicky alebo e-mailom) sa poskytnutá zákonná záruka nevzťahuje na chyby a poškodenia produktu, ktoré vznikli v dôsledku neodbornej montáže zo strany neautorizovaného servisného strediska.

7 Odstúpenie od zmluvy

7.1 Spotrebiteľ má na základe zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako „Zákon“) podľa ustanovení § 7 a nasledujúcich právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dni odo dňa prevzatia tovaru.


Kontaktujte nás vopred e-mailom s tým, že odstupujete od zmluvy a uveďte číslo objednávky, dátum nákupu a číslo Vášho účtu alebo adresu pre vrátenie peňazí. Peniaze za tovar Vám pošleme prevodom na Váš účet alebo poštovou zloženkou do 15 dní od písomného doručenia prejavu vôle odstúpiť od zmluvy. Tovar zasielajte prosím späť nepoužitý, nepoškodený, v pôvodnom obale, kompletný (vrátane príslušenstva, záručného listu, návodu atď.) a s originálnym dokladom o kúpe na adresu:Pavol Kočiš - sportvt.sk, Kpt.Nálepku č.23/26, 093 03 Vranov nad Topľou. Neposielajte tovar na dobierku ! . Odporúčame Vám tovar poistiť. Náklady na vrátenie tovaru znáša objednávateľ podľa §10 ods. 3. Objednávateľ však nemôže odstúpiť od zmluvy pri tovare, ktorý bol zhotovený podľa jeho osobitných požiadaviek, alebo je určený osobitne pre jedného spotrebiteľa, alebo na tovar, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť.

Na odstúpenie od zmluvy môžete využiť nasledovný formulár: Odstúpenia od kúpnej zmluvy

8 Ochrana osobných údajov

Prevádzkovateľ sa zaväzuje, že bude od kupujúceho vyžadovať len údaje, ktoré slúžia výlučne pre potreby predávajúceho súvisiace s plnením záväzkov vyplývajúcich z kúpnej zmluvy (meno a priezvisko /názov firmy/, adresu trvalého bydliska /sídlo firmy/ vrátane PSČ, číslo telefónu a mailovú adresu).

Kupujúci zaslaním objednávky predávajúcemu vyhlasuje, že dáva súhlas v zmysle § 11 ods. 1 zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZOOÚ“), aby prevádzkovateľ spracoval a uschovával jeho osobné údaje poskytnuté v obchode alebo telefonicky prevádzkovateľovi a ktoré sú potrebné pre riadne vybavenie objednávky, reklamácie i ostatných právnych úkonov vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu kupujúceho s prevádzkovateľom. Kupujúci vyhlasuje, že súhlasí s tým, aby prevádzkovateľ uvedené osobné údaje kupujúceho spracovával vo všetkých svojich informačných systémoch. Kupujúci zároveň vyhlasuje, že dáva svoj súhlas prevádzkovateľovi so spracúvaním jeho osobných údajov ako aj s cezhraničným prenosom osobných údajov do Českej republiky ako členského štátu Európskej únie a to za účelom uzavretia kúpnej zmluvy medzi prevádzkovateľom a kupujúcim, evidencie kúpnych zmlúv, faktúr a iných dokumentov, za účelom marketingu a za účelom prepravných služieb kúpeného tovaru. Kupujúci udeľuje prevádzkovateľovi tento súhlas na dobu neurčitú. Prevádzkovateľ sa zaväzuje, že bude s osobnými údajmi kupujúceho zaobchádzať a nakladať s nimi len v súlade s platnými právnymi predpismi SR. Prevádzkovateľ po splnení účelu spracúvania zabezpečí bezodkladne likvidáciu osobných údajov kupujúceho v súlade s § 17 ods. 1 ZOOÚ.

Pri registrácii a objednávke má kupujúci možnosť zvoliť si zasielanie informácií o nových produktoch alebo iných marketingových informácií od prevádzkovateľa. Kupujúci má právo a možnosť aktualizovať osobné údaje priamo v on-line režime na web stránke internetového obchodu, v zákazníckej sekcii, ihneď po prihlásení sa do obchodu.

Prevádzkovateľ sa zaväzuje k tomu, že na prianie a na základe písomnej alebo telefonickej žiadosti kupujúceho i bez udania dôvodov, kedykoľvek jeho osobné údaje vymaže zo svojej databázy, najneskôr však v lehote do 30 dní odo dňa doručenia odvolania súhlasu kupujúcim prevádzkovateľovi, resp. prijatia prejavu vôle kupujúceho o odvolaní súhlasu so spracovávaním osobných údajov.

Kupujúci pri podozrení, že jeho osobné údaje sa neoprávnene spracovávajú prevádzkovateľom alebo inými osobami v súvislosti s činnosťou prevádzkovateľa, môže podať na Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky návrh na začatie konania o ochrane osobných údajov.

Prevádzkovateľ vyhlasuje, že v súlade s § 15 ods. 1 písm. b/ ZOOÚ spracováva osobné údaje kupujúceho na účely uvedené v predošlých bodoch týchto všeobecných obchodných podmienok prostredníctvom týchto sprostredkovateľov:

  • Slovenská pošta, a.s., so sídlom Banská Bystrica, Partizánska cesta 9, IČO 36 631 124, Slovenská republika,
  • Bohemiasoft, s.r.o., so sídlom České Budějovice, Rudolfovská tř. 247/85, IČO 28 090 403, Česká republika,
  • DHL Parcel Slovensko s.r.o., so sídlom Na pántoch 18 , 831 06  Bratislava - Rača , IČO: 47 927 682, Slovenská republika.

 

9 Neprebratie zásielky

V prípade, že zákazník zásielku nepreberie v stanovenej odbernej lehote a zásielka sa nám vráti späť - zásielku mu opätovne nepošleme a nebudú vybavené ani ďalšie jeho objednávky. Ak si však zákazník nestihol, nemohol tovar prevziať, kontaktujte nás a informujte o tomto vopred. Zásielku vám na požiadanie pošleme opäť - po zaplatení dodatočných expedičných nákladov.

 

10 Záverečné ustanovenia

10.1 Všetky právne vzťahy vznikajúce medzi Prevádzkovateľom a Objednávateľom sa riadia právnymi predpismi SR. Vo veciach neupravovaných týmito Obchodnými podmienkami sa uplatnia príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka.

10.2 Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo tieto zmluvné podmienky meniť.

10.3 Tieto špecifické obchodné podmienky SportVT.sk nadobúdajú platnosť dňa 10.06.2014

ZTY4M